måndag 30 november 2009

Kvällsprat

God kväll!

Jag fick bad commnts på fejjan om att blogspot suger om man ska kommentera... Kanske det? Jag har inte märkt det själv då jag aldrig varit inne och kommenterat på blogspot innan.
Men detta med att man måste fylla i lösenord och mejladress...det är inte bara på blogspot kan jag tala om :-) . Bla worldpress har det också. Så visst, jag håller med om att det är jobbigt att kommentera.. men jag bloggar inte för att folk måste kommentera utan för att jag vill att folk som vill läsa, ska få läsa. Jag är jätteglad att jag har så många läsare som jag har :-) Jag har dock inte avslutat min lolaloves-blogg så den kommer kanske att uppdateras någon gång ibland den också. Men just filmerna blir ju här så *ler*.

Nog om det!

Idag då.. Jo, idag har jag jobbat. Slutade kl.14 och efter det blev det direkt till Theodors dagis där de idag hade "drop-in fika" för föräldrarna, så vi tog en fika med fröknarna och andra barn och det tyckte Theodor var mysigt. En stund i allafall haha. Sen ville han hem för Lovisa, Idas lillasyster var hemma hos oss då hon kom hem från Bangok i morse. Hon missade ju Villes födsel med 3 timmar då hon ändå hade bokat en senare biljett för att hinna se honom...men tji fick hon..men idag så... då fick de träffas och Ville tyckte om moster :-) Han log mycket hela dagen fick jag höra hihi.

I morgon blir det jobb igen och två nya små barn på 1 år ska komma och hälsa på oss. De ska börja hos oss i januari...mysigt hihi.
Nu ska jag krypa till kojs :-) Ällingen har redan somnat.



Här kommer en liten filmsnutt på Ville från i kväll.

3 kommentarer:

Agge sa...

Som jag ser fram emot att ses! SNART!
Min fina Nikesouli föralltid.
Är så glad för ER skull.
Ni lever ett så rikt & mysigt liv tillsammans.

*KRAMAR*

ღ MolnTuss ღ sa...

Hej Gumman !

Man kan fixa så man inte behöver skriva in nån kod & grejor när man ska kommentera....!

*kram*

Fejdan sa...

Kul med ny blogg! :)