söndag 29 november 2009

NY BLOGG!!

Hej och välkomna till vår nya blogg!

Video- och fotoblogg kan man kanske kalla den. Jag skapade den i kväll för jag tycker det är så synd att man inte kan lägga upp videosnuttar på blogg.se och ibland vill man bara visa i rörliga bilder hur underbara barnen är.
Ville..han ser ut som "Farbrorn som inte vill bli stor" nu när han går framåt då man håller i honom. Redan! Är inte det ganska tidigt för en 6 veckors? Kan inte minnas att Theodor ens stod i knät då man höll honom när han var så liten. Inte så pass stark benen i allafall. Ville är jättestark i sina små grodben :-)


Jag har ingen aning om det funkar, detta med att se på filmerna här som jag lagt upp...men värt ett försök är det ju i allafall. Annars får jag väl lära mig hur det funkar helt enkelt :-)
Men ja...här kommer två filmer på våra små trollungar.



Och film nummer två hihi. Kolla in stilen när han går...Underbara unge! *s*

Jag tror jag kommer att byta från blogg.se till denna om jag trivs med den...men lite kul när man kan lägga upp filmsnuttar också :-) Det gillar jag!
Om jag byter kommer jag dock spara min lolaloves.blogg men kommer att länka hit isf så den fortsätter här... Det kan ju bli bra, eller hur!? *ler*.
Jag tycker det är kul för jag har ett par hundra som läser den varje dag och jag utvecklar den gärna...men hur?

Kram från mamma Carola.

5 kommentarer:

ღ MolnTuss ღ sa...

Hej gumman !

Välkommen hit....ska svara på ditt Mail nu :-)

Kram

Jessika sa...

Snygg blogg!
Ha med funderat över det där med videos. Man kan lägga ut på blogg.se, fast då måste man först lägga ut dem på youtube.com och därefter "bädda in" dem i bloggen, och det tycker jag verkar onödigt (jag har gjort det med musikvideos från youtube). Dels är ju bloggen så seg vissa tider på dygnet, ladda upp bilder tar tid.
Kul att se lillkillen gå :) Så söt!
Kram från karlshamn

Madde sa...

Vilken söt liten pippifågel ni har! Han ser i alla fall ut som en sån när han går! Helt otroligt att han är så stark och har så bra motorik redan!!!!!!
Puss och kram från Madde

Anonym sa...

Hej mina söta vänner....ooooj så stor Ville har blivit och så stolt Theo är som storebror hihih jag hade tänkt skicka present till Ville men Niklas tyckte att vi vänta in lite för att se om vi kan ses istället så lämna vi det personligt och det tyckte jag verkade som en bra ide...han ska kolla sitt schema sen ska vi höra av oss till er så kolla ni om det passar:=) We miss you och jättefin Blogg...kramar från oss Harriet, Niklas, Leon och freyah

Ellinor sa...

Carola! Jag läser så oft jag har tid över och du borde satsa att lägga upp dne på bloggportal o annat och kanske lägga upp den på annonssidor så du kan få en kosing för nöjets skull och du har ju inte vilken nish som helst i din blogg.. Tycker du ska satsa lite mer. www.gern.se är han som hjälpte mig med min blogg/hemsida. 3000 får jag betala och det är ingenting jämförelse vad de brukar ta. Jag tycker bestämt att du ska satsa lite på bloggen när bloggen har ett väldigt härligt syfte och bryter invana mönster från hetrogen till homogen och öppnar nya dörrar. Elllinor