fredag 23 april 2010

Äntligen helg

Hej och god kväll!

Ett par rader bara.... Vi har Lovisa på besök och hon & Ida sitter och kollar på Wallanders nya film - "Arvet". Vi såg den igår också då jag hyrde den. Var ju extra tvungen att se den då jag var med på inspelningen. Kul att se! Jag var med i suddig bil... I hela tre sekunder haha.
Hade inte spelat någon roll. Vill vara med igen. Med eller utan mig i rutan. Det var så kul att bara vara där! Fick se mer än man trodde.

I morgon är jag dessutom bjuden på en sittning på Kiviks musteri tillsammans med Wallander-teamet och alla statister som vill. klart jag ska dit! Skitkul ju! :-)
Åsa, en polis-statist ska jag dit med och vi ska mingla och fjäska haha...Kanske blir det en ny produktion och där vill vi så klart vara med ;-)
Jaa... visar man sig inte så syns man inte heller! Så är det.


Igår bakade jag o Theodor bullar då han var hemma från dagis. Idag har han dock varit där. Frisk som en lärka och hoppande som en studsboll igår och i kväll. Övertrött och skrattade åt ALLT i kväll. Han somnade på stört halv åtta efter älsklingen fredagsmiddag - hemmagjorda klyftpotatis, biffar och tzatziki.

I morgon blir det Mora Träsk för Theodor. Kompisen Cornelia ska också dit, så det ser han fram emot. Självklart blir det gotte-affären också...Lördag ju! ;-)

Nu ska jag kolla vidare på filmen med frugan o svägerskan.

Natti natti





Dax att baka lite...Frugan e sugen på vaniljbullar :-)
Min lille skatt
Liten sjukling hjälper till att baka bullar
*knåda knåda*...

Så där ja.... Snart in i ugnen....sen MUMS-DAGS!


Inga kommentarer: