lördag 10 april 2010

Bilder från barnmässan i Göteborg

Har nu lagt över lite bilder i Sofies dator så här kommer några bilder från dagen :-)


Ida innan spinningutbildningen...Hepp!
Kitty var på Hemköp o smygläste tidningar...såg dig allt! Hehe..
Lisebergskaninerna var på mässan o hälsade på glada barn. Ville fattade iiiingenting haha.
Ville mötte största hamstern ever! Smulan var på promenad med sina spinkiga ben till sin enorma kropp haha..va vi skrattade, jag o Sofie.
Mulle var också där :-) Jag berättade stolt att jag jobbar på ur & skurdagis hihi
Sofie & Mira på Maccedonken
Ge mig!!
En ny NS (Nova Star) mössa till Ville-killen
Ville fick en bitskallra på mässan som han gillade väldigt mycket.
Majskrokar till barnen
Fyra scarvsar till Ville. Vad heter det? Flera scarves eller scarvsar? :-)
Varsin tröja till killarna mina från Me&I
VEM tycker ni Ville är lik? Haha.. Svar: Under bilden
Rätt svar enligt mig o Ida: Villy i "Bygglov" hahaha... Vad vi skrattat åt det många ggr :-)


Glömde ta kort på en mysdress till Ville samt ett par skor som Theodor fick men det kommer en annan dag.

Inga kommentarer: