måndag 26 april 2010

Röda mattan rullades ut...

I lördags var jag bjuden på mingelsittning i Kivik som tack för att jag medverkade som statist i Wallanders film "Arvet". Det var en trevlig eftermiddag med lite mingelmat, dricka och filmvisning av självaste filmen. jag hade dock sett den två ggr innan ...men det gjorde inget. Älskar dessa filmer. Het sen också...hehe... Jodå... ;-) (avslöjar inget för er som inget sett). Kändes dock konstigt att ha Nina framför mig under filmvisningen när hon var med i filmen. Knepigt liksom.. Den är i allafall bra!
Som tack fick vi även dvd:n + en stor flaska äppelmust.


Framme i Kivik, på musteriet där delar av filmen "Arvet" spelades in.
Mingel innan filmvisning av "Arvet".
Åsa (polis-statist) på röda mattan. Åsa, jag och Nina (som spelar polis-aspirant Isabelle i Wallanderfilmerna) innan filmvisningen.


Mycket trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer: