söndag 25 april 2010

Lomma Beach med grillning

I kväll tog vi oss till stranden med vår grill i det underbara vädret! Klarblå himmel och 17 grader varmt. I solen ännu varmare så klart! Åååh...ÄLSKAR när sommaren närmar sig!
Ville hängde så klart med. Theodor har åkt till sin pappa nu i två veckor. Han har dock fått grilla förra veckan :-)
Vi glömde hälften av det som skulle med....bla. machmallowsen vi skulle grillat haha...det godaste liksom! Men men...Det gör inget för vi ska inte äta sån skit hela tiden. Svårt att låta bli dock.
När vi kom hem gjorde jag ordning Ville inför natten och sen tog jag på mina löpardojjor och sprang min runda på 6km som jag har börjat springa. Fruktansvärt trist att springa haha.. men jag tvingar mig själv och med bra musik i öronen peppar jag mig själv till varje låt som kommer. Då går det bra! Så idag sprang jag 6km på 25 min. Nöjd om jag får säga det själv. Växjösjön på 4,5 sprang jag nämligen på 25 min en gång. Och har man köpt ett par löpardojjor för en tusing så får man minsann ta och använda dem också...eller vad säger ni!? :-)

Här kommer lite bilder från kvällen...


Lomma beach! Här hänger vi på sommaren. Bara 8km från oss- Underbart att ha så nära till havet och en fin sandstrand med långgrundt som bara den. Perfekt då man har småbarn :-)
En lycklig Ville vid havspremiären :-)

Underbart väder med en underbar fru *kärlek*

Min skatt!

var tvungen att doppa fötterna och tack vare att vattnet var otroligt lågt så var det faktiskt riktigt skönt. Jag skojar inte. det VAR skönt!

Hepp!

Grillade majskolvar med smör och havssalt på....*Mums*

Ville myste också vid havet. Tänk i sommar...Då ska han få sitta här och plaska vid vattnet.


2 kommentarer:

ღ MolnTuss ღ sa...

Åhhhh Lomma....SAKNAR.....ღ

Anonym sa...

LOMMA.....Vackra Lomma Beach..Så fina ni är! Herregud vad Ville växer..sötaste lillVille!!!! Och Mr T e ju alltid snygg!!!! Just nu e kl 01.56 & jag får VABBA imon, Bailey har diarre & kräkt inatt. så jag har TORKAT o skurat..BLÄ!!!!
Saknar er alla! PussSaris