söndag 11 april 2010

Söndag

Sista dagen i Göteborg idag. Har blivit snuvig och nyser titt som tätt. Hoppas det inte är någon förkyldning på gång...men med en snorig Ville och en snorig Siri nära sig så blir man lätt själv en snorvalp. Men vem kan undgå att mysa med dem små liven liksom? INTE jag i allafall :-)



God morgon! Här hänger jag i gåstolen och FORT som tusan går det haha
Två små bustroll morgonmyser - Mira och Siri.

Härligt vårväder i Götet. 17 grader i skuggan *lovely*

Sofie o jag tog en glass på stan i den underbara solen! Kulglass med tre av mina favoriter -
-melon, dumle och himmelsk röra *mums*

Här var jag och hämtade Ida på utbildningen. Jag gick in på Stadium en sväng...och vilket Stadium sen!?! STORT på två plan med ALLT från träningsmaskiner och cyklar till allt annat "vanligt" sortiment dem har. Hann inte gå länge men hade behövt minst en halvtimme till :-)

Spännande med nya prylar tycker Ville

Ännu en gång på Macce denna helgen. Fy oss! Haha


1 kommentar:

Agge sa...

Ni är så söta.
Kul helg ni haft!
O Lola, trist med provet i torsdags. =( Du fixar det snart!
Ha en finfin dag kära soulin.

Puss & kram