söndag 4 april 2010

Långfredagen

Långfredagen var det som idag, underbart väder. Klarblå himmel och strålande sol. Jätteskönt ute och Theodor och jag var ute och letade blommor, samt var vi en sväng på lakplatsen.
Han invigde sina nya snygga skor (vill också ha sådana) och visade gärna flera gånger hur snabba dem verkligen var :-)

Matchade sin röda munkjacka och han tycktre han var så fin. Jag höll med.

Vi tog en sväng till arenan vid vårt hus och tog inlinsen och klubborna med oss för att öva lite. Theodor tyckte det var så kul att jag också åkte med honom. Så klart! *ler*.

Det blev en och annan vurpa men han var mer envis än vanligt och tårarna kom bara två gånger. Och då såg jag ju själv att det gjorde ont på riktigt. Han är duktig! Andra gången han provar på att åka inlines så snart släpper det ordenligt, det tror jag.



Sitter och funderar
Dax att åka lite grann

Ett kort på mammi :-)

Han kämpar med att komma framåt. Duktig!

Anhandsgreppet hihi

Aj aj...PÅ väg ner i marken med rumpan. Ser ni? Ja, han trillade endast två ggr.


Inga kommentarer: