fredag 9 april 2010

Fredagsmorgonmys

God morgon!

Ville vaknade 05.40 idag, så fter lite tjatter från hans sida i sängen gick vi upp, han o jag och lekte lite. Han har fått en vårförkyldning och var idag lite snorig. Hoppas det inte blir värre med feber och så...Hade inte vart kul nu när man ska iväg. Han verkar ändå alert och var måttligt irriterad på sin Brio-clown när delarna rullade iväg från honom :-)
Men han kämpade på och fick upp dem, en efter en till slut. Duktig kille!

Idag har vi planering som vi alltid har en fredag i månaden. Tur för min del för då slutar jag lite tidigare än jag egentligen skulle och det är ju aldrig fel en fredag :-)
Kul för vi går arbetslaget runt och får komma hem till var och en där vi bjus på frukost och lunch och där emellan har vi då planering. Trevligt. Vi började hemma hos mig så nästa månad är det dags att vara här igen, och då med hjärt-och lungräddning i tre timmar på schemat.

Ser fram emot kvällen tillsammans med lite tjatter med Sofie och choklad. Jaa hon har lovat att köpa choklad till mig tills i kväll haha ;-) Återstår att se om vi har samma smak gällande den biten ;-) ....men jag har för mig det.

Nu ska jag ta och gosa med min lille son igen innan det är dags att kör iväg till jobbet.

Förresten, jag har lite auktioner ute på Tradera om någon med barn, mindre än Ville är intresserad. Jag lägger ut då och då så kika gärna in.
Kan vara kläder även som Theodor har växt ut så är ni intresserade så sök på
säljare: Nike Lola.









Ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer: