fredag 9 april 2010

En gång- ingen gång

*Håller för näsan och säger Naaaeeeww*.. Så hade nog "Gulletussan" sagt haha... Ja, nu sa jag det också med lite humor på sin spets. Man kan inte tjura ihop och det gör jag inte heller för jag hoppades inte på något. Hade jag gjort det...DÅ hade jag däremot blivit jä****t besviken.
Ja, jag pratar om svenskprovet jag gjorde hos polisen igår kväll.
Det gick inte så bra. Jag hade TVÅ ynka poäng ifrån att bli godkänd. TVÅ!! Lite surt med andra ord då det var så lite. Hade vart bättre om det var sju, åtta poäng för då hade det känts som man var kass. Nu var jag inte kass men det räckte bara inte till. Tyvärr.


Men jag skakade hand med farbror blå och sa att jag ger mig inte... ;-)
Nä, jag ska söka in och prova. Det är ju en födel inom polisyrket - att vara envis. ;-)
Jag var så fruktansvärt nervös. Jag brukar aldrig vaa det men idag satt jag o skakade i tre timmar där haha...Ja, det var nog förjag vekrligen ville komma vidare men men...

Jag kom hem o drog på mig Theodors tröja för Ida ville ha mig som blivande polis haha... Riktigt snygg outfit alltså. Kollegan tyckte jag skulle ha den i morgon på mötet men njaee... jag känner att den är nog inte sååå snygg till mina svarta leggings haha.
Midjekort poliströja storlek 122 men svarta slimmade byxor. Äcklig syn! Haha




Nä, det är bara att skriva ny ansökan och skicka in till polishögskolan i september igen. Jag har bra referenser i allafall och bra förutsättnignar har jag fått höra, så jag ska minsann visa dem!





En liten bild på mina nya sköööna brallor. Jättehäng men ack så goa!! Dem kommer jag nog leva i nu i vår/sommar. Nyinkomna på Only/Vero Moda för er som undrar. Skitsnygga rent ut sagt!


Natti natt!

Inga kommentarer: