måndag 5 april 2010

Helsingborg fick besök

I söndags var jag och båda barnen och hälsade på hos Agge & Natalie i Helsingborg. Vi tog bilen och lämnade Ida hemma. Jag tyckte hon skulle vila och bara vara denna dagen utan barn...men när jag ringde efter några timamr hade hon diskat, dammsugit och fixat o grejjat. Denna underbaring till fru! VILA!! Sa jag...men icke haha.
Agge, jag o barnen hade i allafall mysigt. Först gick vi husesyn i deras nya lya. En fyra som ligger 5 promenad fårn Väla. Jättebra! Sedan bänkade Theodor sig i soffan framför barnkanalen medan vi gav de små lite gröt innan vi i regnet promenerade till Väla köpcentrum.

Där kollade vi i butiker så klart och åt även på Mcd. Theodor fick bestämma lunchen och jag tyckte hans förslag var lysande, då jag gärna inte säger nej till Macce hihi.



Han hade sin plånka med sig och köpte en mysse (Emil-mössa) inne på BR och jag hämtade ett par jeans som Agge hade köpt åt mig. Skitsnygga harembyxor fårn Only. Agge har likadana och hade i söndags på sig sina, så de kanske syns lite grann på något foto nedan.



På em körde vi hem till Lund och Ida igen för att äta kvällsmat hon hade gjort och sedan var det barnprogram och läggdags för Theodor och Ville.
Själva låg vi som packade sälar i soffan och snackade ett tag innan det var natt för oss också.
En himla mysig dag och jag njuter av att få vara med båda barnen själv. Betyder ju mycket för mig nu när jag kan ha Ville med mig i flera timmar utan att han behöver ammas. Jag tycker det är jättemysigt! Så till helgen blir det mor & son igen när vi ska till Götebrog.









Agge & Natalie inne på Väla köpcentrum, där vi gick o strosade i ett par timmar. Theodor var jättesnäll och följde med oss...och vi till hans favorit också då så klart. BR. Rättvist ska det vara!

Agge föredrar Burger King och Max framför McD + att hon mest gilalr McFeast som dem inte hade på Väla. Skitdåligt! Varför inte det liksom? Minuspoäng till Helsingborg haha.


Medan vi bojkottar Burger King haha. I allafall jag. Jag är nog mer än förtjust i McD *mmmm*.


De små åt varsin burk barnmat och sedan roade dem sig själva. Natalie på sitt sätt haha....


...Och Ville på sitt. Med sin goda lilla tugg-fot :-)


Natalie tyckte Ville var himla bra att ha som fotstöd :-)




Inga kommentarer: