torsdag 18 februari 2010

Ännu en hemmadag

Idag har det varit en mysig dag med alla mina små hjärtan hemma. Theodor var ju hemma
idag också pga av förkyldningen men han har vart feberfri idag och pigg och GLAD som in i bomben. Väldigt hjälpsam har han ockås varit och fixat och velat hjälpa till. Så kul!
Jag var med Ville på sångstund på eftermiddagen och Ida hade då Theodor. Efteråt gick jag och köpte varsin liten prsent till dem hemma och Theodor fick en förpackning med olika sorters tänder i haha...Ja, ni läste rätt :-)
Det var såna skämttänder och han blev jätteglad för dessa. Vi var ju tvugna att prova alla och jag fotade gänget dessutom haha.. Vilka är snyggast? :-)













*Busvisslar på killen i Borgisar*
(Borttvättad tatuering på magen om ni undrar)


Ville i badet med sina nya brillor. Fula som stryk haha.. (Jag som köpt dem)


Hatar fötter...men måste visa min stukade tå.
Att det kan bli så av att gå in i en leksak!?
Den ser mindre ut på kortet men den är helt svullen på höjden *aj aj aj*.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hjärtat!
Vilka goa ungar!!!! Villes skratt....haha! ( Titta titta )
Och Mr T, Grymt stilig Stora killen.....Snygg med mkt hår....
Men du, jag ser inte ens vilken tå det är....hihi....
Och Ja, glasögonen var INTE snygga..hhihi! Stackaaaaars Ville.....
Sen till sist, hälsa T, att jag tycker han har skitfina tänder....PUSS från Saris