måndag 15 februari 2010

Dagens meny a´la Kadden

Dagens...


Känsla: Vill bli omhändertagen för min rygg och nacke gör väldigt ont *Synd om kadden*.
Äter: Har ätit god pasta med korvstroganoff till lunch idag.
Lyssnar på: Just nu på barnen i rummet bredvid personalrummet som rasar legotorn.
Tänker på: Om jag kan få komma till en naprapat i morgon *måste*.
Längtar efter: Att få komma hem och gosa med min underbara familj. Glass i kväll också :-P
Senast ringda samtal: Ällingen. Skulle höra hur dem hade det där hemma :-)
Senast mottagna sms: Ett mms på hur billigt lösgodiset var på Netto av ällingen hahah.. (men NEJ..vi köpte inget)
Senast skickade mail: Till en som vann mina aerobicskor på Tradera. Grattis till mig också!
Trött på: Vintern!! Denna jäkla snö.... Nu snöar det igen liksom! Tar aldrig slut *suck*
Gillar: Att jag har så mycket att se fram emot i sommar :-)
Ikväll: Då ska jag mysa med min fru och kolla "Familjen annorlunda". Barnen sover när jag kommer hem...ska ha ett möte *segt*.

Inga kommentarer: