fredag 5 februari 2010

Jeans from top to toe

Jeans är ju inne i vår, till min och Idas lycka. Vi gillar jeans och blev mäkta glada
när vi såg en såå snygg jeansoverall på Lindex till bebisar. Ville fick den så klart då han ändå nu nästan har växt ur 62 overallerna han har. Åh...vi älskar denna overallen!
Theodor fick ett par skitsnygga jeans av mig som jag fann på Zara. Haffade dem direkt. Dem med en snygg tischa till i sommar och han är kung ;-)
Jag hade fallit direkt haha...
Ville har även fått en vår och sommarjacka från H6M i jeans som jag gillade jättemycket också. Fin med en snygg/söt möss till. Åh...det finns sååååå mycket fint till barn alltså!!
Villes nya overall i strl.68
Villes vår/sommarjacka
Theodors nya jeans framifrån
Bakifrån (jättesköna och tunna är dem...typ känns slitna)

Tycker dem var så himla coola. Bakfickan är precis som han har haft
en snusdosa i miniformat hihi...


1 kommentar:

Anonym sa...

Idag var jag på Lindex å givetvis hade de fått in en jacka i samma som overallen vi har till våra grabbar, så jäkla fin och påminner väldigt mycke om er jacka ni hittade på hm, I Love jeans hihiiii... Passar till ALLT liksom :) puss Lina H