torsdag 25 februari 2010

Bokrea i all sin hast

Idag hade jag helt totalt missat att det var bokrea MEN när jag som hastigast skulle springa in på Stadium på Nova så såg jag skylt - BOKREA i butiken bredvid.
Jag kollade in en snabbis och hittade snabbt ett par böcker till barnen.
Hittade till oss också men ja... Det får bli en annan gång isf.
Theodor blev SÅÅ glad för sina böcker. Han e ju så intresserad av kroppen nu och frågar hela tiden så jag hittade en bok om kroppen och den bläddrade han i länge.
Även en bok om klockan och han tackade flera gånger, sötisen.
Ville fick böcker om Miffy som vi har som ny favorit. Hoppas bara Ville tycker om den lilla kaninen sen han också hihi. Jag köpte ju massa Nalle Puh böcker till Theodor innan han låg i magen men tji fick jag.. Inte en bok eller film om den gula nallen har han velat höra eller se haha.
Theodors böcker
Villes böcker

Jo, denna köpte jag ju till mig kom jag på...En gitarrbok :-)



Inga kommentarer: