söndag 7 februari 2010

IKEA tour


Idag har vi haft en underbar dag. Igår också för den delen. Jag har sagt det till Ida flera gånger idag att denna helgen har varit så fantastisk! Jag vet inte varöfr just denna...Kanske för man är så fruktansvärt kär? Eller att man har planer på dittan och dattan? Eller för vi har hunnit med massor just denna helgen med hemmet och bara vart HEMMA och myst själva? Jag vet inte... Men en underbar helg har vi haft i allafall!

Ska berätta mer om fredagen o lördagen...men idag var vi på IKEA för Ida skulle handla lite till jobbet så vi passade på att hitta nya köksgardiner. Det blev så vårigt i vårt kök och så ljust (dock inte på bilden nedan haha).. och så fick badrummet och köket varsin liten kruka på små påskliljor i. Nya ljus på köksbordet i rosa samt tulpaner som vi köpte på stan igår när vi var där. Ljuvligt hemma nu!

Ville fick inviga sina rutiga skor idag till dagens bruna outfit och nu har han gått över att även börja använda storlek 68 så han börjar bli stor kille nu!
Han hängde i bärselen på IKEA och var sååå snäll! Han sa inte ett ljud på hela tiden utan bara satt och kollade läget *goding*.

















1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeej Lolis från Saris

Tänk vad många "vänner" vi har som läser men ej skriver kommentarer...haha! Men Vi, vi e duktiga vi!
Vad mysigt ni haft det, det hade vi med i helgen...Kanon! Men känner mig mäkta trött denna måndag, och en kanonlång vecka framför mig med sjukhus idag + jobb, läkare imon + jobb, onsd jobb+ träffa chef efter. torsd jobb + tvätt, SEN åker vi på fredag! Så packa ett måste...

Jag vill snutta på ville busen!!! Hälsa din Vackra fru!
Kramis