tisdag 9 februari 2010

Sjukstuga

Jah, då var det min tur att ligga under täcket och må dåligt. Började igår när jag skulle till jobbet så kräktes jag och höll på att svimma. Jag la mig sedan och somnade efter en stund efter att jag sagt till jobbet att jag inte kunde komma dit.
Älsklingen gick på morgonpromenad med Ville och kom hem och gjorde en "sjuk-frukost" till mig och så hade hjärtat köpt en paket också. Underbara fru!
Det var tre stycken Beck-filmer som jag älskar så just nu ligger jag i soffan med datorn på magen och ska snart kolla på den sista av dem tre.
Ida är och fikar med en vän och hennes lilla bebis och sen ska hon hämta lite saker på Erikshjälpen som vi köpte i lördags men som vi inte kunde ta med oss hem då.
Vi har legato kollat hus/bostadsrätter idag lite... Vi ska kolla upp lite kö-och prismässigt gällande hus och sen får vi väl köpa en bostadsrätt så länge och bo där i några år innan vikan köpa huset, då man måste stå i kö för att få tomt.
Vi har hittat några hus vi kan tänka oss bygga i allafall och vi vill INTE ha nåt enplanshus.
1½ plan vill vi ha så barnen kan ha sina rum på ovanvåningen.
Längtar efter ett hus!!

Min frukostbricka ällingen gjorde till mig

Mina hjärtan på väg ut på promenad.

I love them all!

Min lunch igår blev Venezia-soppa. Lätt för magen.

Inte så vidare piff & piggelin denna dag.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin frukostbricka...Wow
VILL Med bli så upppassad....Men när man är själv, så får man fixa det själv...Längtar så tills du är hos mig i mars...PUSS Skatten / Sara

Anonym sa...

Krya på dig gumman!

Du som gillar Beck..har du sett den som Anna Särnholm är med i?? Jag såg hela filmen och först EFTERÅT fattade jag att det var hon som var med, när jag läste det på baksidan av fordralet :-D.
Nu ska jag plocka upp mina tre små ifrån badkaret. Puss!!/Sofie

Familjen Wiman: sa...

Usch stackars dig! Hoppas att du har blivit bättre! Å vilken omtänksam fru du har. :o)

Krya på dig kramar från oss / Maria m fam.