lördag 20 februari 2010

H&M leverans

Hämtade ju paket från H&M igår som jag hade beställt till barnen till våren och
sommaren...när den nu kommer...
För första gången satt Theodor med mig och kollade i katalogen vad han ville ha.
Det var mycket mycket mer han ville ha haha... men detta nedan fick det bli.
Han har bra smak måste jag säga! ;-)
Jacka, tröja & shorts till Theodor.
Tröjan var erbjudande på..39.90 istället för 79.90.
Jackan var jättefin. Militärjacka till våren/sommaren.
Jeansshortsen i närbild. Skitsnygga på!

Två par mysshorts till Theodor + ett par Star Wars badbrallor.

Skinnjacka, tröja, mysbyxor + jeansshorts till Ville


4 kommentarer:

Lina hård sa...

Villes jacka, theodors jeansshorts och två mysbyxor har jag oxå spanat in, ville ha jeansshortsen både till Tirus och Olle men jag tror d bli stora i 86 för jeans är ju alltid lite större. Finfina kläder. Puss

Anonym sa...

Hej Love
Hoppas ni myse rnu med MYSIGASTE Madde & Ullis....Och Lego!!! Och NI !!!!
Kom nyss hem frn 14 tim jobb...Slut nu!!!
Puss min skatt

Anonym sa...

Finaste regnbågsfamiljen jag känner!!!

/ Saris

Ps, Krya på dig VILLE Snutt

Och Theodor, Sara vill se hur frissan blev!!!

Lola sa...

Lina: Hihi jaa vi har ju samma smak i klädväg som vanligt haha. Spanar alltid på samma :-)
Ja visst var de snygga, dem jeansshortsen! Hade velat ha ett par själv också.
Funderar redan på vad man ska ha på sig på Pink konsterten hahah


Sara: TACK finste vännen min!!!