onsdag 17 februari 2010

Sjukling och mys hemma

Jag, inne i mitt scrappande...och som vanligt i min "inomhus-outfit" = Tröja & trosor *S*.
Jag har ALLTID sen jag va liten gått runt sån. T.o.m hos fotografen har vi kort hemma där jag sitter i tröja med spetskrage som var inne typ -83 haha.. och sen ser man att jag inte har några brallor på mig. Why liksom? Haha.. Jaja, what ever :-)


En av mina senaste LO:s. Det är Ville i mina gamla (första) kläder som jag fick av mina
gudföräldrar en gång för....snart 31 år sedan! Shit va gammal jag börjar bli!
I allafall, i det färgade kuvertet som finns på sidan ligger ett foto på mig när jag är liten
i samma outfit. Tyckte det var lite kul att ha samma på min son.
På bilden är Ville alldeles ny...Kanske knappt en vecka gammal.

Dax att scrappa vidare... Hemma idag med dunderförkyld son.
Stackarn har vart förkyld tre veckor nu och fortfarande varning....grönt snor.
Det är ju ett virus så det går inte att göra något åt heller... Lille gubben.
Hoppas han snart blir av med det. Han har haft det mysigt med Ida efter dagis i veckan i allafall.
Igår gjorde dem semlor och Theodor fick ha blå grädde i sin :-) och dagen innan dess fixade dem pannkakor med glass. Mina små hjärtan. I kväll är jag dock hemma och Ida ska iväg och
köra spinning som vanligt då det är onsdag.
Jag tror förrrsten jag vrickade...eller bröt? Näe.. min stortå innan. Den är blå och svullen på ovansidan. Jag gick in och vek tån i Theodors spiderman som låg på golvet. Höll på att flyga in i fönstret med Ville på armen.
EN orsak till att han alltid ska städa på sitt rum... Nu hade han inte gjort det.
F-N va ont det gör haha...skrattretande vilken otur man har just för tillfället...
Snart vänder det....och då har vinden vänt ;-) *hoppas vi på*.

2 kommentarer:

Lina hård sa...

Alltid sån otur, är du inte sjuk så vrickar/stukar/bryter/sträcker du nåt... Ajajaj... Lilla söta otursflicka. Puss LH

Familjen Wiman: sa...

Va pyssliga ni är! Å fint blir det!! :o)
Stackars dig med tån!!! Hoppas den blir bättre snart!

Kram Maria m fam.