onsdag 3 februari 2010

No more to say this morning

God morgon i snöyran!
Dock är det ingen blåst idag men igår...FY vilket väder med så där smått snöande som kommer överallt och bara vill under skinnet på en *usch*. Nä nu vill jag ha snöfria vägar och lite sol!
Igår hade jag pass i Malmö och trodde jag skulle få ställa in det pga vädret men ack så fel jag hade...27 glada killar o tjejer tog sig till gymmet för att träna box. KUL!!
jag är så glad att se de som tränar nästan alltid kommer vecka efter vecka. Då känner man sig nöjd och att man inte är en looser på golvet haha.
När jag kom hem satte vi oss och åt lite wookat som ällingen gjort och nu har hon äntligen kommit på vad det lilla extra är i maten som ska behövas för att det ska smaka som det gör nära man äter thaimat ute...Mmm....Nu har vi det! ;-)
Det blev liten pratstund i soffan innan hjärtat somnade...klockan var mycket men jag ville sitta lite med mina foton som hon hinner fixa med på dagarna när jag jobbar.
Jag började på en LO med Theodor men pallade inte göra klart den. Det får bli i kväll.
Till helgen ska vi bara mysa och bara vara vi... Vi har haft folk här/vart i väg/träffat folk varje helg sen innan jul och jag bara känner...Nej! Jag vill ha en lugn och skän helg utan någonting. Bara få gå i stora pyjamasbyxor & linne en hel dag...kunna ligga i sängen med hela familjen och mysa på morgonen och bara slippa passa tider, fixa sig mm..
Jag älskar verkligen att umgås med människor och hitta på saker men nu..Nu vill jag bara ha en lugn och skön helg. Nästa helg blir det Gbg med hotellnatt + en natt hos Sofie och hennes två barn. Vi har en sådan "Smartbox" med en gratis hotellnatt och den går ut den 28 feb så vi måste ju utnyttja den, så då blir det Götet och besök hos dem. Det blir trevligt! :-)
Nu ska jag kolla lite inspiration till mina foton inför kvällen...
Ha en fin dag!



2 kommentarer:

ღ MolnTuss ღ sa...

ღ Välkommna till Götet då ღ

Anonym sa...

Älskar dig Kakan! Roligt, för Jag kallar en annan SKItbra vän i Stlm ( angelica ) för Cookie/kakan ....Gulligt namn!!!
Nu ska jag sova.....Puss skatten
Och du, vem vill inte ha en prinsessa?!?!..:)'

Sara