måndag 15 februari 2010

Namnlista

Namn. det är nog det vi pratar om mest då vi sitter och pratar om nåt haha.. Det kommer alltid upp! Men vad gör väl det? Jag tycker det är jättemysigt att sitta och diskutera namn och det bästa av allt...Vi har samma smak *som tur är* :-)

Ska se om jag kan göra en namnlista här från A-Ö på namn jag tycker är fina. Är det tomt vid bokstaven så har jag inte kommit på nåt JAG tycker är fint...men dessa gillar jag nu i allafall...

A Agnes, Alva, Algot, Albin, Alice, Alvin, Alfred
B Bella, Benjamin,
C Charlie,
D Dante
E Elian, Ella, Engla, Elliot, Eddie, Ester, Ellie
F Fidelie, Felicia (andra namn),
G
H Hugo
I
J
K
L Luna, Leia, Love
M Maximillian, Milo, Milton, Malte
N Noah, Neo, Nova
O
P
Q
R
S
Stella, Signe, Smilla, Silas
T
U
V
Vera, Vilgot, Valter

W Wellington (andranamn), Wilhelm
X
Y
Z
Å
Ä
Ö


Ja, som ni ser tycker jag om namn på bokstaven A och E just nu :-)
Får se vilka namn som hamnar på nästa ;-) ....Tror ju bara vi får pojkar så *s*... Vi diskuterar det mest. Och nej, vi är INTE gravida ...Men snacka kan man ju alltid och planera, det gillar jag *s*.

Inga kommentarer: