söndag 28 februari 2010

Kurragömma

Idag på fm så städade jag o Ida hemma lite och Theodor lekte med Ville på golvet. Helt plötsligt stod Ville i hörnet och Theodor gick iväg o räknade. Vi frågade vad han gjorde och han sa att han lekte kurragömma med Ville hihi. Vi kollade in leken och skrattade åt demför det så så himla kul ut. Theodor gömde Ville på diverse ställen och gick iväg o räknade. Sen "letade han" efter Ville och låtsades först att han inte såg honom haha. Ville fattade ingenting men blev så klart glad varje gång Theodor tog fram honom och sa heeeej Ville hahaha..
Vi började gömma Ville sen så Theodor kunde leta på riktigt istället och vi satte han på olika ställen, vilket såg så sjukt kul ut oh vi garvade så vi knappt fick luft. Theodor tyckte också det var kul och såg kul ut när han såg Ville så han skrattade han också.
Han gick förbi några ggr och låtsades att inte se honom och han bara satt där i sin babysitter och var skitglad haha. Guuud, jag skrattar nu igen i min ensamhet mitt i natten för jag ser hela scenariet framför mig haha...
Vi fotade så klart och nedan kan ni följa gömmet :-)




Gömställe nr.1 (Det var här Theodor satte honom och gick iväg)
Gömställe nr.2 (Ville fattar iiingenting haha)
Hittad! Theodor tyckte det var skitkul att leka med brorsan :-)
"Nu får du gömma Ville igen mamma"!
Gömställe nr.3 *s*...Bakom köksgardinen (morgontoffel på vift)
Gömställe nr.4 haha...Guuud va vi skrattade alltså
Theodor skrattade när han hittade honom på riktigt då han sa "BU"...
....Och stackars Ville blev...SKRÄCKslagen haha..Stackars liten.
Men go & glad igen efter lite gos :-)

mycket glädje mellan killarna och det är underbart att se!


Inga kommentarer: