fredag 12 februari 2010

En ny liten weekend på G

Fredag och därmed fredagsmyyyys!!

Ja, fredagsmyset idag består av bilfärd till Göteborg med min älskade lilla fru och lille Ville. Då Ida förra året fick en "smart-box" av mig med en hotellnatt och vi inte ännu utnyttjat den, så var vi nästan tvugna att åka någonstans denna helgen för datumet på boxen går ut den 28 februari. Därför blev det Göteborgsresa så nära inpå vår Stockholmsresa..så vi lyxar inte till det med mening alla gånger haha...men nu blev det så och vi ser fram emot helgen.

För det första ska vi träffa Sofie i kväll och hennes små flickor, Mira och Siri. Tror sambon var iväg, men han har jag träffat innan så.. :-)
Sen ska vi sova där i natt också...så det blir en "snackekväll" i kväll med mat och hmm...chips får vi nog köpa också. Fredagsmys ju! ;-)

För det andra så ska vi i morgon checka in på hotellet där vi ska bo och där ska vi gotta upp oss i mjuka satinlakan (som alltid finns på hotell..nästintill i allafall) och se på melodifestivalen. Så chips o lördagsgodis är ju ett måste. Dock inte McD på det också som det blev i Sthlm haha.. Fyyy vad illa vi mådde då! Inget sex den natten hahaha... :-P

För det tredje så finns Theodor hos oss när vi kommer hem! :-) Lovisa ska ta emot honom på söndag och det kommer han tycka är mysigt. Han fullkomligt älskar Lovisa och det är ömsesidigt för hon nämner alltid hur mycket hon saknar Theodor...o Theodor valde ju att natten innan julafton sova ensam på Öland med Lovisa istället för mig o Ida hihi..Det säger en hel del hur mycket han tycker om henne. Du e så snäll Lovisa!

Jaa, det är så vår helg kommer att se ut och det ska bli mysigt!
Dock önskar jag att det såg ut som på bilden nedan i Göteborg och inte snö och minusgrader. Jag är så himla TRÖTT på denna vinter nu!
Men nu är det mitten på februari och denna månaden är ju lite kortare sååå....Snart är det mars!
Ja, det gäller att tänka positivt *s*.

En trevlig helg till er alla gulliga läsare och tack för ALLA kommentarer jag fick i inlägget jag döpte till "Tankar". Ni gör så jag blir längre och starkare. Tack!



4 kommentarer:

.Malin sa...

Hoppas ni får en underbar helg med massa mys!!!
KRam på dig goding! <3

Familjen Wiman: sa...

Ha en underbar helg i Göteborg! :o)

Kram Maria m fam

ღ MolnTuss ღ sa...

ღ Säger det här med Välkommna till Göteborg & ha en underbar Helg ღ

Kramar

Anonym sa...

Hoppas att ni får en jättemysig helg! Jag och barnen har fredagsmys själva ikväll, Cristhian är ute med jobbet. Rätt mysigt faktiskt :-). KRAM!/Sofie