måndag 15 februari 2010

Sommaren är efterlängtad

Vet ni, jag är så glad!
I höstas så var Pink i Sthlm och jag ville så gärna gå och se denna människa. Älskar hennes musik och låtar och tycker hon är både cool, grym o snygg *grr* haha.
Kunde dock inte gå då...eller ville inte pga av Ville skulle komma i samma veva så jag vågade inte dra iväg på nåt galej så långt bort.

Nu i helgen fick jag reda på igen att hon ska spela i Göteborg i sommar. Sofie som vi bodde hos ska gå med hennes syster Lina och Ida ville inte gå...hon tycker inte hon är så bra, så jag hörde med Sofie och så klart kunde jag gå med dem. Jag kastade mig på telefonen och bokade en bille på ticnet och idag hämtade min lilal fru ut den hihi... JAAAAA.. jag ska äntligen få gå och se PINK!
Är så lycklig hihi. Då blir det party! Veckan efter det så är det Priden så ja...Jag längtar till sommaren! Vi har så mycket att se fram emot :-)

24 april: Liseberg har öppningspremiär! Vi ska inte dit då men runt där ska jag, Ida och Lovisa dit och åka rumpan av oss :-)

28 maj: Då fyller jag år! Den helgen ska vi göra något mysigt, jag o Ida....Vet dock ej vad än. Jag behöver inte åka iväg...men nåt mysigt vill jag göra så klart *ler*.

Juni: Midsommar är det dags för då och jag tror vi kommer befinna oss på Öland den helgen.

Juli: I juli ska vi iväg en helg till Lalandia (antingen juli eller juni) tillsammans med Emmelie, Jessica och deras lilla Ella.

Vi ska även i juli bo en vecka på Öland då vi har Theodor, så vi kan åka till Ölands djur och vattenpark, samt åka till Astrid Lindgrens värld.
Kanske att Astrid blir i maj..Vi får se lite :-)

Och sen i juli är ju även då Pinks konstert på Ullevi i Gbg och veckan efter börjar Priden i Sthlm.
Fyyy va kul !! Denna sommaren ser jag verkligen fram emot.
Vi är även bjudna på bröllop i sommar... kan dock inte avslöja det än för det var inte officiellt än hihi..men det ska bli kul! :-)
Ja, som sagt... Denna sommaren. 2010! *ser fram emot*.

Inga kommentarer: