torsdag 25 februari 2010

Barnen

Lite bilder från veckan som gått.. Ville har vart sjuk och Theodor på ett strålande humör, så han har fått lillebror att skratta i alla feber och öronsmärta.
Ja..som sagt, lite bilder :-)
Spiderman brukar besöka oss. Han e en sjysst kille ;-)
En ny vän - Kalikå som Ville fick av storebror när han låg i magen.

Visst e jag söt i mitt randiga jag!? :-)

Mamma och sjuk liten Ville-kille


Theodor blir klippt av Madde hemma hos oss.
Lyx att slippa gå till salongen :-)


Två trötta bröder kollar på TV. Ville har sin "lökmössa" på sig.
Mer fakta: www.lillgrodanimagen.blogg.se


1 kommentar:

Anonym sa...

Ohh vad kul med nytt i bloggen!!! Saknat er...jobbat så mkt denna veckan, men det känns skönt, att ha "klarat av det "......Imon med..sen helg...Ska plåta lite med en fotograf på söndag em, med B med OM jag mår OK....7 kg för tung men NU ser jag ju ut så....Hate it or like it lixom.....LÄNGTAR tills du kommer...PussSara