torsdag 4 februari 2010

Lunchinlägg

Sitter och käkar hemmagjord pizza med god sallad till *mums*. Har just haft samling med barnen och lite sångstund blev det. Måste ju värma upp stämmorna till melodifestivalen som börjar på lördag! Ska bli kul och jag ser verkligen fram emot vår myshelg hemma. Äta gott och jag ska minsann köpa ett par cider till mig också. Ällingen kanske vill ha någon öl...hmm ja vi får se :-)

Sitter och håller på att fixa och grejja...Finurla och planera hihihi... *I lööööve* ;-)
Att överraska är min grej tror jag *ler*. Jag älskar att göra människor glada och jag känner att jag vill och jag kräver inget tillbaka. Joo av min fru haha..men där behöver jag aldrig kräva för titt som tätt dyker det upp små överraskningar. Allt från massage, SPA, små skrivna lappar lite varstans till små presenter och blommor. Jag är bortskämd. Men hon är det snäppet värre *s* ;-)
Det är hon värd.

I kväll ska vi baka lite hade vi tänk oss. Torsdagsmys i förberedelse inför fredagsmyset *s*. Måste ju mjukstarta lite liksom hihi. Så Ida ska baka morotskaka med cheese..ja sånt där vitt "täcke" på haha..jag kom inte på vade det heter nu :-) Jag ska baka kladdiga och sega chokladmuffins tänkte jag. Blev så sugen när jag fick mms av min äldsta son att han bakat det hos sin pappa igår. Mums! Theodor är förresten febrig och hemma från dagis denna veckan. Hoppas det inte blir någon kräksjuka av det...fy bubblan för den skiten.

Ha en toppendag! I skåne just nu skiner solen och snön glittrar utanför fönstret...DÅ är vintern faktiskt riktigt fin. .....Men jag längtar i allafall efter våren som allra mest.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej solen min!
Ja, DU är bäst på att förgylla din frus tillvaro! herregud en fru som dig vill alla ha! LYX! En vacker dag hittar man en "lola" fast MAN då för min del..haha!
JUST de ; Mello börjar på lördag, då blir det med MYS här....och baka..carrotcake med Frosting e ju Typ SJUKT Gott!!!
Och du, krama frugan och pussa sonen! Saris, Din bästis

.Malin sa...

Hej underbaraste du! Du är en så go människa Lola! Hjärta av guld och empati för ett helt kompani!<3
Så synd att vi inte hann träffas när vi va nere.. :/ *kramas*
Ni är så goa du och din älling! Goaste ni!
Kramizzz

Anonym sa...

Stämmer in med den föregående kommentaren
EMPATI för ett helt KOMPANI!
Samt kärleken du har för alla, är så enormt stor, att ALLA som ens har ÄRAN att vara i din krets av "närstående" ska känna HEDER och stolthet, för om alla vore så FIn som du, så skulle ALLA ha en BÄSTIS som jag har, NÄMLIGEN DU!
SARIS