måndag 1 februari 2010

Gaygala och 6 månader kvar till Pride

I kväll är det dags igen för QX:s Gaygala i Stockholm. Den skulle jag vilja gå på...Kanske nästa år kan man göra det? Perfekt om det ligger i samband med Nike conventet ju..Då kan man bara befinna sig i storstaden lite till :-)
Men i kväll är det alltså dags och tre av alla mina favoriter är nominerade... Noomi Rapace så klart och hon borde vinna för sin snygghets skull haha. Sen är Carina Berg med och hon borde också vinna för hon e så cool och bara kör på..Stencool! Sist men absolut inte minst så är Mariette också nominerad. Och alla svergies gaytjejer bara jublar! *inklusive mig själv också förstås* Hihi.. I allafall dem jag känner haha. Ja, det skulle verkligen kul att gå på denna gala men nu är jag ju hemma igen :-)
För er som vill bänka er framför TV:n när den sänds där kan boka in torsdagen den 7 feb kl.20-22 på TV4. Där kommer dem sända galan och den får jag i n t e missa!!!
Har t.o.m. skrivit en påminnelse i min mobil haha.



2 kommentarer:

Emelie sa...

Även vi ser fram emot Tv-sändningen...
Men du!? - Hur kan den 7:e februari bli en torsdag!? ;) Måste blivit fel...

Kram

Emelie

Carola sa...

Hmmm ja jag såg också det nu.. men jag skrev bara av vad som stod på qx.se .-)
Har du rätt datum så skriiiiv!! VIll INTE missa :-)
Skriv gärna på Facebook också haha..inte missa inte missa

Kram