onsdag 31 mars 2010

50....56....62...68....och lite 74.

Häromdagen satt jag med min hägerhand o rensade kläder i Villes låda. En del för smått och mycket nytt åkte ner i hans byrå istället. En del 74-kläder passar honom nu. Fattar inte att han redan blivit så stor! Man saknar de små 56-kläderna lite *ler*.
Jag hade lätt kunnat arbeta i en barnklädersbutik. Stå och fixa och vika och göra fint..Dekorera och hänga snyggt och träffa barn o föräldrar (som jag gör även idag...men det är ju på ett annat sätt. Kul så klart det också).
Jag slänger gärna ut allting på golvet för att sen vika in och fixa i barnens byråar hihi.
Nä, jag e inte sjuk haha...Jag tycker faktiskt det är kul och det är roligt och snyggt med
ordning o reda tycker jag :-)
Tröjor till lillkillen
..Och byxlådan...Ååh.. Beslutsångest varje morgon haha.

Strumpor, scarvsar, mössor och skor. Blir ingen ordning i denna lådan men det finns mycket
fint att välja mellan :-)




1 kommentar:

Familjen Wiman: sa...

En till här som är som du... ;o) Jag tycker oxå om att organisera!! Mina vänner ringer alltid mig när de behöver få ordning i stöket!
Så som sagt: Du är inte ensam! ;o)

Kram Maria m fam