måndag 15 mars 2010

Bilder från dagen

Lite bilder från dagen...
Sara bloggar lite innan det är dax för att bege sig iväg...
Hemma hos Lina åt jag goda frallor med nyttigheter på hihi

Lina & minstingen Olle.

Sofies små killar: Nicolas, Elliot & Neo.
Mitt tröstköp idag pga av att jag ångrade mitt klipp.

baby Pink...and I love them!

Fynd till Ville! Bodysuit & mössa från Katvig. 70% på ord.pris.

Dieseltröja till Theodor. Även den 70%. Då:599 Nu:180 *YES*

Å min nya klocka jag köpte mig också. 199 spänn. Tyckte det var rätt billigt för en klocka.

Hemma hos Sara....åååå i den låg jag o slappade *aaah*...

...tills brödet skulle fixas ;-)


NU ska jag gå o sova!

Natti natt
PS.Kolla gärna in Idas blogg: www.lillgrodanimagen.blogg.se

3 kommentarer:

.Malin sa...

Åh vad mysigt!!
Vad har Sara för blogg?
ADress pls?
Kram på dig!! <3

Anonym sa...

Hello hej, wow mina conveeerse. I want!!! Men fy mitt vardagsrum med den fula ikealampan. Den e ju bara nödlösning!:). Du e underbar. Såklart.

Idis sa...

Vad fint Sara har hemma hos sig.

Fina skor snäckan=) Vill också ha nya skor.

Pöss