söndag 14 mars 2010

Söndag i bilder

Sitter ni i Växjö, hemma hos min älskade vän Sara. Kom hit i kväll efter att ha vart hos en annan vän, Amy och klippt mig. KORT! Jag visade en bild att så vill jag ha det och jag fick osm jag ville. Precis som på bilden men jag fick lite ångest...som alltid haha. Att jag aldrig lär mig liksom?! Men jag passar nog bättre i kort hår så....jag vänjer mig nog snart :-)

Morgonen idag hemma i Lund började med en mysig promenad i solen tillsammans med Ida & Ville ner till stan. Där tog vi en fika efter frukosten. Det blev en banan-smoothie för min del. Ville hade full sjå med att kolla på allt och alla hihi. Efter fikan gick vi hem till Lovisa och snackade en stund. Ida gick o solade o jag o Ville var kvar hos Lovisa.

Hem och packade lite saker och sen begav jag mig mot Växjö....från solen och det gröna vädret med 6 plusgrader till snö och nollgradigt *brrr*. 20 minuter från Lund, i Höör så började det hagla snö och då undrade jag vart jag var på väg... men det blev bra till slut.

Svinhungrig när jag kom fram så det fick bli en favvis - wokat från HOT WOK i stan. Supergod mat om ni ska till Växjö någon gång :-)

Klipp hos Amy med lite Växjö skvaller hehe....och sen till Sara o Bailey. Lite bilder kommer här...på min frilla samt på Ville i morse när han o jag var uppe med tuppen hihi.



Min nya korta frisyr....ska bli mörkare färg bara...




Lille fisen. Blev jättenöjd med detta fotot :-)

Ville med sin nya skallra jag köpte på Ikea igår.

Storlek 80 i dessa brallor!! Små i storlekarna för såååå lång e han inte än *som tur är* hihi.




God natt älskade vänner och ni andra som läser min bloggeria
PS. Måste även berätta att idag var det exakt 2 år sedan jag var nere i Lund och för första gången mötte Ida på tågperrongen *ler*....Två år sedan! Tiden går fort...och jag är lika nykär än. Älskad från första stund - Det var hon...flickan med de stora blå.
Älskar så!


3 kommentarer:

Therese sa...

Tittar in på eran fina blogg :)

Therese på www.rosakoriander.se

.Malin sa...

Du klär så jävla bra i kort hår gumman så ångra dig inte!!
Allt klär en skönhet!
Puss på dig hottie!
Kramiz
Malin

Yoanna sa...

Skitsnyggt! Så mysigt ni verkar ha, en sån fin familj! Man riktigt känner vibbarna av all kärlek!! Så härligt!

kram på er!