söndag 28 mars 2010

Helg i mitt hjärta

Söndag kväll och snart ska vi se på film men jag ville ändå visa vår mysigt helg, så därför kommer här lite bilder :-)
Något jag inte tagit kort på är killarnas rum. För igår lördag så ändrade vi och flyttade till Theodors stora lycka, in Villes säng i hans (deras) rum och på två röda somnade dem gott på kvällen...Det gick bättre än vi trodde :-) CD med mamma Mu på och killarna snarkade när vi var inne efter ett tag.
Igår var vi på eftermiddagen också hos min fd kollega Olivia och hennes familj. En liten Otto har tillkommit där och han var så gudomligt söt...och så liten :-)
Jättemysigt hus också med "Leila-inredning" så jag bara åååh........ hihih :-)
Ja, här kommer nu lite bilder!



Theodor kollar in lille Otto som sov så gott när vi kom.
Theodor är fotograf så vi alla andra skulle få komma med på bild :-)

Lille Ville som aldrig vill sitta ner. Sen fem veckors ålder har han velat stå och stå o stå....

Olivia i sitt underbara kök! (En rosa kitchen aid hade dem också *vill haaa*)
Mina älsklingar!

Mysig och GOD fika fick vi!

Ida med lille Otto :-)

Här har vi lillkillen, 5 veckor gammal. Så himla fin!

Idag var det bakdags! Ida bakade 3 sorters kakor...Duktig fru! :-) Ville hängde me i svängarna hihi.

Dessa fina, nya skorna vann jag på tradera för 34(!!) spänn. Skitbra! Han har haft likadana skor i två omgångar innan också. I love Nike...you know? ;-)

Ville leker med storebror

Massa bus hela långa dagarna mellan dessa två :-)

Dax för att snagga Theodor! Ja,,han ville ha lika kort hår som Ville haha.. så vi ringde o fick godkänt av hans pappa också hihi. Jaa vi är ju två som bestämmer över honom, liksom Ida o jag över Ville :-)
Men Johan tyckte ockås det var en toppenidé så...vi körde på och T var jätteglad!

Jag älskade Theodors lugg..OCH hår...men ja, han är stor nog och har en egen vilja också ;-)

Nysnaggad och ovant att se honom...men han e fin i kort hår tycker jag. Hans fina ögon kommer fram bättre. Han blev nöjd! :-)

Ville står SJÄLV! Han e makalös denna ungen haha...

Ja, det var lite bilder från helgen. NU ska jag o frugan se på film - "The Box" och äta bullar :-)
I morgon är det ny vecka med massa påskpyssel fram till helgen och på fredag kommer Idas mamma och stannar hos oss tills på söndag. Det ser vi fram emot, allesammans. Mysigt.
Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

IDA BERGMAN: Vad vackert kort när du håller Otto!!!! DIna ansiktsdrag e ju Amazing!!! ( KRAM )
Lolis.....TÄNK, vad du åstadkommit i livet, lite annat än då vi 2 satt med våra bebisar på Söder, i din lya och scrappade, åt Karamellkungen och hade myskväll med min syrra hos dig med Taco...Så glad att du e GLAD, att ni har varandra, för vi ses så sällan, MEN , Ida väger upp med min kärlek till dig! Tro mig!
PUSS:..Ps, sonen BUSADE dvs tog bort hjälmen....AJ AJABAJJA