lördag 20 mars 2010

En mysig lördag med besök

Go kväll!
Ännu en mysig dag har passerat och nu är det snart söndag *buhuuuuu haha*.
Man hade gärna haft två dagar till på helgen. Fyra dagar hade vart lagom o sen jobbat fem :-)
Morgon började med lördagsfrukost o sen tog Theodor eget initiativ och lekte med Ville. Först kurragömma och sen skulle han ha honom inne på sitt (deras) rum och där satt Ville i babysittern o Theodor satte igång en skiva med musik o dansade för honom *ler*. Vi hörde från storarummet hur Ville skrattade o Theodor likaså...så mysigt. Sen stängde T in dem i rummet så lekte dem där inne...hihi. Det märks så väl att han bli glad av Ville. Han säger det också ofta :-).

Innan lunch kom Agge o hennes dotter Natalie på besök och åt lunch med oss. Det var jättetrevligt och Ville hade ju blivit jättestor i hennes ögon då vi inte har setts sen innan Ville föddes. Så det var lääängesen vi sågs!
Jag saknar Agge jättemycket och även om vi bara bor 40 min (med bil) från varandra så ses vi så sällan. Nä, nu får det bli ändring på det bestämde vi oss för! :-) Nästa tripp blir det vi som far till Hbg och kollar in deras nya radhus precis intill Väla köpcentrum *härligt läge* :-)

När de åkt var Ida, Theodor o Ville på lekparken en stund och sedan blev det bad för alla tre innan film och lördagsgodis åkte fram.
Nu sover barnen så nu är det lördagsgodis för oss (tolka det som ni vill) hihi... Faktiskt så blir Alfapet och lösgodis *ler*.



Sååå trött... Första gången han somnade i matstolen idag när jag gav honom lunch hihi.
Sover gott! :-)

Agge med sin dotter Natalie och Ville.

Min fina underbara familj.
Jag o min älskade vän Agge. Vi konstaterade att vi känt varandra i 7 år i år. NIKE-SOULIES

Stora killen!

Lite rolig bild tycker jag... Bara Ville o Theodor som märkte att Ida fotade haha.. Agge o jag snackar frillor *s*

Mysstund med lillprinsen

Lördagsgodis för MrT

1 kommentar:

Agge sa...

Tack för en mysig dag.

Saknar dej redan min vän.

Kramar Nikesoulin