tisdag 2 mars 2010

Blandade bilder

Förde över alla mina mobilbilder till datorn idag. Det var på tiden om man säger så.
Alltid lika kul med kort och all förändring med alla människor. Speciellt barnen.
Här kommer ett litet urval av alla hundra...

Theodor har hittat en BH och tycker det är jättekul.
T ammar dockan (Det var när Ida var gravid)
T:s första gång på tåget från Lund till Växjö :-)
Min vackra fru (taget i Åhus förra sommaren)
En sommarbild på lilla mig
Bailey & Theodor, sommaren -09 på Nova i Lund.
Sara & jag på en utekväll. Då vi snackade med Pandora hah...vilken kväll.
Ville en dag gammal och hans ena mamma. Ser ut som han ler..hihi.
Min lilla flicka...haha...Theodor i sin Pippi-styling!
En ganska nyfödd liten Ville, okt-09
Jag och Hipp Hipp-gänget när jag var statist med dem en dag i vintras
på Skurups flygplats. En rolig dag :-)
Jag o Ville på väg ut på promenix.
Ville om 55 år haha..
Theodor på McD
Mina älskade pojkar. Ville 4 månader & Theodor 4 år *kärlek*


Inga kommentarer: