onsdag 31 mars 2010

Göteborgstripp

God kväll!

Dax att betala alla roliga räkningar nu...men först tänkte jag skicka en länk om en barnmässa som äger rum i Göteborg nästa helg, den 9-11 april. Jag har i flera år velat gå på denna mässa men det har aldrig blivit av..och jag tänkte inte gått nu heller MEN i kväll fick Ida reda på att hon ska gå spinningutbildning i Göteborg nästa helg och vem måste följa med då och ha hand om lillprinsen? Jo, JAG så klart hihi. Så hela lördagen ska jag o Ville spatsera på mässan och kolla in allt som händer och jag ääälskar mässor! Kronobergsmässan som fanns i Växjö för många år sedan köpte jag tredagars biljett och var där en hel helg haha. Fråga mig inte vad jag gjorde där i tre dagar. Pratade säkert med folk och åt godis i alla montrar o kollade modevisning minns jag. Kul hade ja i allafall och längtade alltid till oktober för då var mässan!

Så det ska bli jättekul att få vara en helg, med bara Ville. Han o jag behöver ju också tid med varandra själva då Ida alltid är hemma med honom på dagarna. Hon ska träna på söndagen också hela dagen så då tänkte jag vandra på stan o njuta av ny lugt och nya intryck..OM vädret är bra. Regn är ju känt i Götet ;-)

Länkar här om ni vill läsa om mässan. Någon som ska dit? Någon som vill joina mig o min lille sparv? Säg till isåfall.

http://nemonet.swefair.se/templates/FlexiblePage____169360.aspx

2 kommentarer:

LinaH sa...

Soffiproppan ska diiiit, skulle oxå dit egentligen men alla födelsedagar kom emellan. Tre av våra barn fyller ju nu. Puss

Familjen Wiman: sa...

Sänder en GLAD PÅSK hälsning till er från oss! :o)

Kramar Maria m fam