torsdag 18 mars 2010

Dagens lista

DAGENS VILL HA: Fina foton på hela min familj.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta mysbyxor o lila Nike-tischa.
DAGENS SMINK: Mascara o lite rouge.
DAGENS FRISYR: Mohikan.
DAGENS HÄNDELSE: Att jag har lindad hand efter att jag halkade igår utanför jobb.
DAGENS LÅT: "Meet me halfaway" med Black eyed peas.
DAGENS PLANER: Jobb sen mysmiddag med min familj. Lax...*mmmm*...
DAGENS SAKNAD: Familjens närhet på morgonen - morgonmys m god frukost typ..
DAGENS DUMMASTE: Att min cykel blev snodd igår :-(
DAGENS SJUKA: Min handled är sjuk.
DAGENS DROG: Min fru.
DAGENS ROLIGASTE: Måste vara att vi alla är hemma här i kväll. Fr, jag o våra barn.
DAGENS FAVORIT: Min nya frilla som jag NU tycker om :-)
DAGENS KÖP: MAT haha.
DAGENS GODIS: Inget godis idag. Nej nej.
DAGENS HUMÖR: Vet inte...bara så trött på att det alltid ska vara nåt som går emot en.
DAGENS ORD: Otur.

1 kommentar:

Familjen Wiman: sa...

Hej!

Läste på din frus blogg att du blivit gipsad ikväll. Stackare!

Sänder många KRYA PÅ DIG-kramar till dig! / Maria m fam