torsdag 11 mars 2010

Inget speciellt...

God morgon!

Min rumpa.... Den var väldigt längesen den tränades kan jag säga idag haha. Jag körde ju bodycombat i tisdags och ..AJ haha. Jag har sk.träningsvärk om man säger så ;-)
Ganska skönt att känna känslan av att ha gjort någon nytta med passet.

Torsdag idag och igår skulle vi ju kolla "Efterlyst" kl.21 efter god köttgryta & ett glas rött. Men mitt förslag med att lägga oss i soffan och somna gick Ida med på. Sagt o gjort så la vi oss som packade sillar med täcket över och ja...Jag hann nog se ett fall till med Hasse Aro sen slog jag igen butiken. Jag var så trött! Ida också, så efter en stund la vi oss...måste vi ha gjort. Har inget minne men jag vaknade där för en timme sen i allafall hihi.

Idag slutar jag halv 4 sen ska jag hem o fixa här hemma lite meck och sen tänkte jag ta en kvällsprommis med Ville. Alltid skönt.
Inget annat kul direkt som hänt..Jobb, jobb och åter jobb... Men i morgon är det fredag och därmed HELG! *uppskattat då man arbetar*. Då jag inte hade jobb, så hade man ju helg varje dag...men nu ser man verkligen fram till sin ledighet.
På lördag ska jag ta tåget till Malmö och strosa på stan ett par timmar. Det var längsen.. Dem håller ju på att bygga citytunnel där och den påbörjade dem förra året så dem har nog kommit ett bit. Hamnar ju alltid numera i andra änden stan vid gymmet vid gallerian Entré då man ska till Malmö, så min stadspromenad ser jag fram emot. Fönstershoppa och kolla runt. Kanske ta ett och annat foto... Synd inte MrT är med mig. Han gillar det :-)
Snart är det sol & vårväder...och DÅ blir det många foton på grabbarna :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hjärtat!
B e ju såå svår att handla till...Nu e det nåt svärd han vill ha, Powerrangers, annars kan jag tääänka mig en Tshirt med ( i hate it but he LOVES it ) Starwars på...H&M hade på Stoooora pojksidan... Starwars e Coolt tycker han...

Saknar dig...och fattar FAN INTE att det är måndag snart...Herregud!
Vi ses snart...Puss
Sara