onsdag 3 mars 2010

Ur en 4-årings perspektiv

Det ska börjas i tid, detta med att fotografera. Det är bra och Theodor verka gå i mammas fotspår gällande den grafiska biten *kul* :-)
Han vill ofta låna min (stora dyra) systemkamera men njae...Mamma är liiite rädd för att låna ut den hihi. Men ett kort brukar han få ta med den när jag är med. Dock är den ganska tung, så jag gav honom min lilla kompaktkamera istället att fota med lite. Jag sa att du får låna denna. Gå och ta kort på nåt du tycker är fint, nåt du tycker om..
Han fotade o fotade (över hundra bilder) på allt och inget... Här är ett urval.
Photos by MrT :-)

Sitt lego
Sina Pez-figurer
Lillebror :-)
Närbild på sin drake
Mamma & lillebror
Tv:n hihi
Ida & Ville
Sitt Pippi-hus
Närbild på Pez-Musse
Sin innebandyklubba hihi
Ida & Ville
Tändsticksask :-)
Egobild haha....så jäkla loj :-)

Ja..det får börja denna härliga torsdagsmorgon!
I morgon är det......
.......FREDAAAG!!!

4 kommentarer:

Familjen Wiman: sa...

Så duktig han är, din stora kille! Tror också han ärvt sin mors intresse o öga för foto. :o)

Kram Maria m fam

.Malin sa...

Va go han är!!!
O och L älskar att fota med!=) HAr mappar här med deras egna bilder som jag ska göra album av här sen! ;)
Så kul att dom har samma intresse som en annan! :P

KRamizz

Anonym sa...

Hej Fin

Man blir så glad av din & idas kärlek, hoppas den alltid består!

Vi ses om en dryg vecka....Nervös för OP, men glad att ses...Puss Sara

Anonym sa...

Ohhh kommer du hit imon....När e kalaset sa du....Puss skatten, HOPPAS så Ida e frisk imon!!!
Saris