tisdag 2 mars 2010

Ville har sagt sitt första ord

MMMAAMMAAAA......och om och om igen... Ja så satt jag med Ville igår och Ida bredvid. Han mimade med mig til lslut och man såg på läpparna att han mimade mamma när jag sa det samtidigt. Skitccolt. men det bästa av allt... EN gång...men bara en gång sa han MAMMA efter att jag sa det. Det var inte "ouaoua" utan MAMMA! VI vet ju bäda två att han inte kan säga mamma medvetet men det var så himla häftigt att han härmade i mim-metod flera ggr och sen när jag sa mamma så sa han likadant högt. Man skulle filmat det! Vi blev totalchockade haha. Men idag är dte inte intressant...men jodå, sitt första ord- mamma, sa han när han var 4½ månad gammal. Inte illa det ;-)

Här är Ville med sin nya bok..In i munnen så klart hihi.



2 kommentarer:

Veronica sa...

Heja Ville :)

Anonym sa...

Men Ewww vilken hemsk bild på mig....Jag ser ju SJUKT sliten ut på Pandora kvällen....haha!!!!
Puss skatten

Sara