onsdag 31 mars 2010

Påskfest med påskharen på besök

Idag när Theodor vaknade gjorde han ordning sig som påskgubbe då dem skulle ha påskfest på dagis. KUL! Tycker jag. Men vad tycker andra föräldrar? Menlöst verkar det som. När vi kom var Theodor jätteglad och skulle se på alla kompisarna...men när vi kom dit så var Theodor den enda som var utklädd. Jättetråkigt tycker jag. Fröknarna tyckte han var jättesöt och alla barnen hade senare under dagen också velat bli målade så då hade fröknarna fått rycka in. Men jag tycker det är så trist av föräldrar när det är EN gång om året och det t.o.m sitter uppe en lapp hela veckan där det står att barnen gärna får kä ut sig.
Jaja...alla gör som dem vill och jag tycker i allafall Theodor var jättefin idag och han fick mycket komplimanger för sin snygga outfit :-)
Nu blir det prickar i ansiktet fram till lördag hihi...Är det påsk så är det!



Cool kille! På fredag vill han vara påskkärring och låna en klänning från oss haha. Så klart han ska få vara det! Ville ska också vara påskkärring då hihi.
Min fina lille påskgubbe!

Påskhare kom idag med en nästintill full godispåse, en flaska vin och sex paket ballerina-kex haha. Ja, han visste tydligen att vi gillar Ballerina :-)

Denna stod på golvet när Theodor kom hem från dagis idag...Påskharen hade lämnat även den! "Va häftig den är"! Sa han. Här har Theodor suttit sen klockan 15...Nu är klockan snart 17 haha.

Räknade pengarna i min spargris som jag har sparat så jag ska ha i Sthlm på priden... Blev riktigt nöjd ;-)


Trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen MIN!
Ohhhh vill me ha massa pengar....Jobbigt att pengar är en konstant oro....Saknar er.....JÄTTESNYGG Påskgubbe Mr T!

Puss
S