söndag 7 mars 2010

På landet

Här kommer bilderna fårn vistelsen hos Daddy Cool & Ingrid.
Nu ska det promeneras. Pappa & Ingrid intar en intvingad pose av mig.
Jaa, allt måste dokumenteras haha.
Här bor pappa & Ingrid *vackert och underbart 1700-talshus*

Jag trodde inte jag kunde bli såhär snygg alltså! Shit vilken pingla alá Stig-Helmer.

Herr el fru Vildsvin har spatserat här helt alone...

Här har en mus vandrat..dock inte min hahaha

Intill en gammal kvarn. Vackert, läskigt och lite otäckt.

En sk. "laxtrappa"...där laxarna hoppar :-)

Lånade pappas jägarkepa :-)

I Lund är det nästan grönt... Utanför Växjö är det långt kvar!


2 kommentarer:

Familjen Wiman: sa...

Va härligt din pappa bor! Hoppas din älskling mår bättre.

Kram från oss

Anonym sa...

Från Sara:
TACK för att du kom....
Det berörde ganska rejält att läsa om dig & Papps....Jag blir så glad, DU om någon, förtjänar en GOD relation till iaf någon förälder, jag och min mamma har nog den djupaste mest kärleksfulla relationen, och jag önskar alla fick ha lite av de...Nu verkar NI ha pratat du och PAPPA.....Ja, njut, ens föräldrar är ju ens förääldrar! Saknar dig
EN vecka kvar..SHIT!!!