fredag 12 mars 2010

Lista en fredag

DAGENS VILL HA: Ett nytt vitt brottarlinne, ett cerise nitarmband och en stor snygg tischa till mina blanka svarta leggings.
DAGENS KLÄDSEL: Stuprörsjeans och en mörklila långärmad tröja till (jobb-outfit)
DAGENS SMINK: Tror jag kör utan make idag.. ska ändå sola efter jobbet så jag ser lite fräsch ut och inte snövit :-)
DAGENS FRISYR: Utväxt på G! Fult som stryk så det får bli en minitofs :-)
DAGENS HÄNDELSE: Torsdag..hmm..Ja det får bli en överlämning av två Xider "spring", till kollegan. Byte mot ett par inlines till Theodor hihi.
DAGENS LÅT: Meet me halfaway - Black Eyed Peas.
DAGENS PLANER: Arbete till kl.15.30 och efter det hem. Solning och en promenad med Ville också.
DAGENS SAKNAD: Sara! Önskar jag befann mig närmare henne just nu. NU!
DAGENS DUMMASTE: Att sjukvården suger! Handlar inte om mig men fy fan alltså...
DAGENS SJUKA: Ja, än har jag inte fått någon kräksjuka från jobbet så....*tack tack*.
DAGENS DROG: Livets drog skulle jag snarare säga - Ida, min fru!
DAGENS ROLIGASTE: Måste vara morgonens skämt på Rix morgon Zoo som jag alltid lyssnar på när jag kör till och från jobbet. Love them haha.
DAGENS FAVORIT: Måste vara min nya deo haha. (se bild nedan)
DAGENS KÖP: Har inte köpt något idag men något gott tills i kväll får det minsann bli.
DAGENS GODIS: Kanske fruktsallad i kväll?! Det vore väl både nyttigt och gott.
DAGENS HUMÖR: Pigg och det känns bra i mitt inre. Längtar dock just nu tills jag slutar jobba för då är det helg! Kanske ska börja jobba först dock hihi....
DAGENS ORD: FREDAGSMYS!



Mina fem favoriter just nu...

Schampo o balsam från Loreál som luktar underbart gott och som är riktigt bra! Köper aldrig vanligt schampo i butikerna. Det känns verkligen skillnad på billigt och dyrt schampo. Testa själv!
Ett bodybutter från Body Shop som luktar sommar..man bara längtar!!

Mitt älskade hårvax-gegga. Superbra och billig! Köpt i vanlig Ica butik men billigare i Ullared :-)

Min nya deo som påminner om min fd parfym "Escada"...å man luktar underbart! "Girl"..lite flickigt namn kanske men vaddå..? Jag är ju en flicka *blink blink med ögonfransarna*

Min älskade Dior parfym...mmm.....luktar underbart!


Det var dagens fem favoriter i vårt hem.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ohhh vilket mumsigt bodybutter....YUM!

Miss U, ses snart!!!

Sara

Lina H sa...

Kan inte annat än hålla med, vaxet e kanoooon, står här hemma oxå :) Puss

Anonym sa...

Vad är de som gör att du kan generalisera och säga att sjukvården suger? Nyfiken. Och VAD är tischa?

Carola sa...

Jag tänker på min vän som är utsatt och INGEN hjälp. Ska man ligga döende innan någon hjälper till? Psykvården, vårdcentralen i MIN närhet suger.
Tischa är slang för t-shirt...
Varför är du anonym undrar jag då?