måndag 15 mars 2010

En måndag i Växjö

Ovanligt att vakna till i Växjö men jo minsann...Solen lyser och himlen är blå!

Har dock fortf lite ångest över mitt klipp igår kväll hmm... men det blir nog bra. Sara slängde i en färg igår men det blev för ljust ändå. Mörkbrun brukar vara bra men det blev mer ljustbrunt *blä*. Sitter o kollar vad det går för bio nu och jag vill gå med Ida nån dag. Hon fick ett presentkort på bio av mig för ett tag sedan så snart har vi tänkt gå, men på vilken?
Jag skulle vilja se "Alice i underlandet", "Flickan från ovan", "Farsan" och "Änglavakt".

Har ni sett någon av dem? Kan ni rekomendera dem? Ja, vi får se vilken det blir helt enkelt...



Idag ska jag få träffa lille Olle som nu har blivit stor kille. Snart 1 år! Ska även träffa hans mamma Lina och förhoppningsvis hennes andra barn också. Det var längesen. En god fika på det också...hoppas jag haha. Jodå det vet jag att det blir :-)

Här i Växjö ligger det fortf mycket snö kvar. Stora vallar! Usch... Då är jag verkligen glad jag bor där det redan blivit vår! I Lund är det helt grönt på marken nu och igår var det 6+. Här är det nollning och det suger då jag bara tog min skinnpaj. Men jag klarar mig nog :-)

Inga kommentarer: