fredag 26 mars 2010

Högst värme i skåne

Ååh...Grattis till Lund hörde jag nyss på TV4 väder. Varför? Jo, för det var lite av en "historisk dag" sa dem för det har inte varit så här varmt vid den här årstiden på jag minns inte hur många år han sa. 19,3 grader i allafall idag var det uppmätt till och högst i landet :-)
Glad att jag bor i värmen just idag. kulle bli bakslag tydligen...men det gör inte så mycket. Bara det är uppehåll så är jag glad. Det är ju faktiskt bara mars än så länge.. Värmen kommer.....(hoppas jag på).



Nu är det spännade i Let´s Dance.. Veeem vinner??! Mattias eller Claudia?
Jag röstar nog på Claudia faktiskt...men fan haha...Jag vet inte. Bägge är lika bra.

Ingen telefonröstning idag i allafall. Jag la alla mina ören o kronor till fröken Wahlgren i Melodifestivalen haha.

Kramis o nattis

Inga kommentarer: