onsdag 10 mars 2010

Onsdag

Guten morgon!

Lill-lördag idag men den är lika som alla andra dagar - jobb, hem, mat, tv-mys. I kväll är det "Efterlyst" som vi alltid sitter bänkade till. Ett BRA program måste jag säga och bäst är när de får tips samma kväll av svenska folket så alla idioter kan fällas. Skit det finns i samhället alltså.

Igår körde jag body combat innan mitt boxpass. Det var en upplevelse idag på morgonen haha. Känns skakig i hela vänsterskinkan haha..och jo, jag vet vilken övning det var som gjorde det så jag ska minsann göra den övningen varje dag så kanske jag kan höja min rumpa 2cm till sommaren haha. Magen har fått lite rutor tillbaa i allafall. Allt, tack vare mina magövningar 3ggr om dagen *stolt*.

Fredag snart igen och ja, vi har inget speciellt inplanerat i helgen. Känns väldigt skönt om jag får säga det själv... Alltid något annars. Jag tycker det är kul när vi har saker att göra men ibland är det skönt att vara oinplanerad och ev göra någon spontangrej då istället. På söndag ska jag ev till Växjö, till Sara och hjälpa henne med en stor grej. Sen på tisdag ska jag o Theodor tillbaka till Lund igen. Han pratade jag med igår på morgonen och han sa att han saknar Ville. Snart får de busa igen :-)

Till Maria som frågade vart min tatuering ska sitta..den ska jag ha under troskanten precis, typ mot ljumskens håll :-)


Nähä, nu börjar dagen! Iväg med mig på jobb.
Ha en fin dag allesammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns ingen som du.....Det bara är så

Puss..Saris---Ses sönd sent eller månd tidigt...Puss