tisdag 16 mars 2010

Tisdag

God morgon!
Härligt att vakna och se SOLEN! Jag har sovit gudomligt gott och skänt att få sova ut någon gång ibland utan att något väcker en. Även om jag nte sover längre an halv åtta då heller...men då har jag i allafall vaknat självmant.

Igår kväll bakade jag ju bröd till Sara o Bailey och jag var sååå trött så jag orkade inte vara uppe när det svalnade, så när det gräddats klart lät jag det svalna, ställde klockan på en timme och somnade haha. Sen upp kl.01 och la in dem i påsar och sen kröp jag ner och somnade gott igen...*ler*.
Nu har jag kokat ägg och ska strax göra mig ordning för att sen hämta min lilla sjukling till vän.

Ska fixa mig nu och sen ska jag ut i solen... En lite promenad i solen får det bli också. Det finns EN sak jag saknar i Växjö och det är promenadstråket runt Växjösjön. DET saknar jag. Det är nog det enda..
Så klart mina nära o kära också men dem är inga saker ;-)


Nä men jag saknar promisen där för jag gick där runt nästan varje dag... Nästan en halv mils skän promenad i fin miljö. Alldeles lagom runda med vackra ting att se... Jaja..nu bor jag i Lund och där är vackra hus så det får väl jämna ut det även om det inte inte finns nåt bra ställe att promenera på i Lund. Skittrist! Men i centrum kan man gå o drömma bort sig bland de gamla fina gatuhusen...*ler*.

Nähäp...nu ska jag fixa mig sen iväg.

Tjipp o hej!

1 kommentar:

annica sa...

hej vännen..
håller med om att man saknar rundan runt sjön:) kram