tisdag 23 mars 2010

Vår i luften minsann

Dessa hittade jag o Theodor idag på morgonen på väg till dagis. VÅR!!
Dessa två har svårt att slita sig från varandra på em/kvällarna...
Mysigt....Theodor älskar att kommao gosa med brorsan.
Theodor dansade lite för mig o Ville ...strike a pose!
MEEER MAAAAT!!!! Hahah...Bild tagen av Theodor :-)
Å så en bild på lilla mig blev det också då han var i farten.
Ville i sin nya gåstol som jag o Theodor var o hämtade i Malmö häromdagen.
Lille godingen! Börjar bli stor nu. Över åtta kilo och 68cm lång.
Ahaa...den där känner jag igen, tänker Ville, som hittat min gitarr...gaaahhh hihi.
Nyduschad Theodor. Ville duscha själv idag o tvättade håret o allt själv.
Duktig kille! Ibland vill han själv o ibland vill han ha hjälp..godingen.
Titta ut! Fult hus vi bor i men kolla...våren!! +10 idag o lite sol.

Fick hem papper idag med om att jag ska till ortopeden den 1 april och ta bort gipset, samt röntga om handen....Hoppas hoppas inte jag får ha gipset igen. Isf blir det nämligen 6v till!!
Pallar jag inte! Jag har i allafall lärt mig borsta tänderna med högerhanden..haha. Inte illa ;-)
NU ska jag natta barn och sen ska Ida laga kvällsmat och efter det blir det filmmys *goz goz goooz* :-) Vi ska se "Bröllopsfotografen". Hyrde 3 filmer igår. Den, "The Box" och "2012".
Har ni sett någon av dem?
Fan va jag e KÄR!
Sen har Agge köpt ett par haremsbyxor till mig på Only som jag trånade efter då hon var hos oss...de var så snygga! Så näsa helg får jag dem när jag o Theodor ska till Hbg o hälsa på henne.


3 kommentarer:

ღ MolnTuss ღ sa...

Hej vännen !

2012 e sååååå Bra...:-)

Kram

Anonym sa...

Hej kärleken!
Hälsa Ida att det värmde med hennes SMS..Ni e så kärleksfulla bägge två!!!

Saknar er....Puss O Kram till ALLA mina fina 4! Pussa Ville på MUNNEN!!! And tell Theodor to STRIKE A POOOOSE..S

Lina sa...

Vi har sett bröllopsfotografen den va bra tyckte vi:) vi ska se helena bergströms film ikväll kanske så olika:)