tisdag 30 mars 2010

Snart påsk

Undrar när han står själv?
Ja, denna lille kille är tidig och har vart sen han föddes. Vill han ska gå....senare. Typ i höst :-)
Det kanske han gör också...men i detta tempot så går han nog i sommar (Ida gick när hon var 9 månader).
Kolla in stilen. Helt koncentrerad på att stå i soffan hihi.




Kollade Wallanders nya film - "Vålnaden" i kväll. Den var spännande tyckte jag. När trailern i början visades på nästkommande film kände jag igen inspelningsplatsen så det var den filmen jag var med o kollade hihi. INTE alls säkert jag syns, så vår scen aldrig spelades in för klockan blev mitt i natten. Men det gjorde mig iiiingenting den dagen. Fick ju sitta några mil bakom ratten på en ambulans och känna mig som ett barn i en stor traktor *skratt*..och att få se hur en filminspelning går till. Var där och väntade i 13 timmar men jag hade så kul.
Så nästa film, "Arvet" får ni spana efter en ambulans.
I morgon är det påskfest på Theodors dagis så han ska få vara påskgubbe. Det har vi redan lagt fram kläder till redan. Så fin blir han med rutiga stuprörsjeans, vitt linne, väst och gubbkepa. En trendig liten gubbe hihi. Foto kommer i morgon. Så klart!
På fredag ville han vara påskflicka sa han :-) Jaa, både han Ville ska få vara påsk-kärringar på fredag och då kommer Eva ju. Ska bli mysigt att ha besök från Öland. Hon har inte träffat oss sen julafton, så Ville har ju växt rejält sen dess.
Nu ska jag skratta vidare åt säsong 2 med Mia och Klara. Så jäkla roliga e dem *skrattar*.
Min humor - helt klart!

Inga kommentarer: