tisdag 8 december 2009

Bättre sent än aldrig

Nu är det jul här i vårt hus...Nästan i allafall!
Inga julgardiner har vi (och pallar inte heller. Inte i år) men
stjärnor och levande ljus. Ja, ljus är ett måste i vårt hem året om, men
extra mysigt blir det så klart framåt vintern och i adventstider.
Idag jobbade jag till kl.16, sen hem och Ida hade gjort god mat. Stressigt slank
det ner i magen för att ta mig till Malmö och hålla i mitt pass.
Mycket folk idag igen...Kul!!!
Fick fina komplimanger idag och det gör en alltid glad.
Jag har haft "jag vill baka lussebullar i kväll" i mitt huvud hela dagen
och tänkt och sagt..så blev det också det.
Så klockan 21.30 satte jag igång med mitt lussebullsbak haha..och NU, 23.58
var de sista klara *mums*.

Ibland har jag energi som väller över mig. Idag var en sådan dag. Kommer nog
dock vara trött i morgon hihi...men jag jobbar bara till 15.30 då så det är skönt.
I morgon kväll ska jag ta en långpromenad med Ville.





Blev inga bilder på de nybakta för jag orkade inte vänta...hihi.


2 kommentarer:

ღ MolnTuss ღ sa...

ღ Mmm vad gottigt :-) Vill du att jag grejar med din blogg med bakgrund o sånt el du vill ha denna du har nu :-) Kram ღ

carola sa...

Du får jättegärna göra nåt med den! Gör vad du vill! Och hittar du foton så kan du ta dem och ändra...ler. Du får fria händer ;-)
Kram