tisdag 29 december 2009

Julafton

Nu kommer äntligen julaftonsbilderna upp! Inte lätt alla gånger att få tiden att räcka till med att sitta och blogga + bilder. Då tar det lite extra tid, men nu så :-)
Idag åkte granen ut genom fönstret haha. Den hade inte ett barr kvar när den landade på marken. Och dessförinnan på vägen till fönstret så hann nog halva barrskapet åka av också för golvet var grönt...och 4 skyfflar barr slängdes haha. I morgon ska det dammsugas.
Här kommer i allafall bilder från julaftons morgon och framåt...


Två vänner möts på Öland - Theodor & Svea.
Snömys

...och lite brottning :-)

Dags för pulkaåkning i grustaget. Högt och kul :-)

MrT med sin favorit!

Lovisa tränar och Ida bara åker haha

Mina stora prins
Och min lille prins.
Älskar er! Ni är så himla fina och ni visar redan syskonkärlek till varandra.
Jag och sväggan

I väntan på julmaten *slurp*

Lukta får man hihi.. Nästa år, DÅ får du smaska köttbullar goding!
Se nästa inlägg för fler bilder...












1 kommentar:

Anonym sa...

haha fina bilder :) men pallar INTE att du kallar mig för Sväggan! hahaha. Men vi ses snart sväggan, för jag kommer på fredag! :D äntligen! KRAM!