måndag 7 december 2009

Trippen i bilder

Hej!

Tänkte ju lägga upp lite bilder från vår tripp till Växjö igår :-) Tågresan var ju som sagt ingen höjdare men tur att tillvaron lyste upp resten av dagen!
Mer text om dagen kan läsas längre ner...


Ja...här satt Theodor hela resan och jag stod bredvid
och ulkade i påsen bakom vagnen hahaa *pecka*
Min vän Sofie som jag känt sedan jag var 10 och hon 8år <3

Hennes minsta son Elliot, 6 månader *goding*

Elliot hade köpt present till Ville. En sån fin bodysuit med
matchande strumpor till *tack lillfisen*

Den allmänt jobbiga tomteorkesten i Växjö. Bara den får en att
inte längta tillbaka till Storgatan!

En mycket stolt Bailey fick köra Ville hela vägen hem.

Växjös Storgata..........*saknar inte*


Min vän Sara och hennes Bailey 5 år


Sara och Ville myyyser *ler*

Jättestolt då han fick mata Ville *mysungar*

Sara bjöd på god mat! Kycklinggryta med jasminris *mmmm*

En nyfiken liten Ville som rivit sig själv vid ögat *gullunge*




Sitter här med en paradis-ask bredvid mig och tänkte skriva några rader innan John Blund skriker på mig.

Dagen var låååång...med arbete till kl.17 och direkt efter det, möte till kl.20. Tur jag har trevliga kollegor som livar upp det hihi :-)

Tog med mig gitarren idag också till jobbet så när det var tre barn kvar idag så hade vi sångstund samtidigt som vi pärlade plattor *myyysigt*. På måndag är det Luciafirande på dagis så då sak vi ha "tåget" utomhus i mörkret. Jättemysigt tycker jag! Får se om det går att spela gitarr till...annars får alla duktiga barn sjunga på istället :-)
Tjipp!

















































Inga kommentarer: